torsdag 24 februari 2011

15 – Mina drömmar

Hur tolkar man denna?

Jag drömmer ofta. Drömmer ofta om jobbiga saker, sånt som gör mig ledsen. Som när jag en period bara drömde om händelser där jag inte dög, där jag inte var tillräcklig. Och drömmar om att jag blir sviken. Att jag och Jens gör slut. Det värsta jag drömt är att någon jag älskar dör, men de drömmarna kommer sällan tack och lov.

Annars drömmer jag gärna om människor jag pratat med nyligen, om människor jag ska träffa, ofta om det gått en tid sen jag pratat med de/träffat de.

Drömmer knäppa drömmar that makes no sense. Men det gör kanske alla som drömmer.
Älskar nätter då jag inte drömmer eftersom det känns som att jag verkligen sovit då. När man drömmer är det som att man aldrig får sova för att man är vaken i sin dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar