fredag 11 februari 2011

Godkväll!

Hejsan bloggvänner.
Härligt var det att i morse på min lediga dag att vakna till alarmet klockan 8 i morse. Jag var så illa tvungen eftersom jag inte hade så mycket kläder kvar, underkläder om vi säger så. Så det pysslade jag med i några timmar, blev lite irriterad när jag gick ner i tvättstugan för att någon jävel börjat tvätta på min tid. Hatar sånt när det bara gått en timma. Har jag bokat 7-14 så borde det vara min tid och ingen annans.

Sedan gick jag och Jens till Bagarstugan för att möta upp hans två vänner Pata och Eka. Det var riktigt trevligt. Satt och pratade i fyra timmar med lite folk som gick och någon som kom. Sen gick jag och Jens vidare till saluhallen och handlade räkor och lax som vi skulle äta ikväll. Nu har vi dock bara ätit skagentoast för vi var inte så hungriga som det var tänkt så sparar laxen till på söndag!

Nu ska vi istället till Munken och möta upp bland annat Eka och ta några glas. Otroligt nöjd med min lediga dag. Imorgon ska jag vakna av mig själv för övrigt, det längtar jag till!

Vi hörs av då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar