lördag 12 februari 2011

Hej bloggen

Är lite seg idag. Jag och Jens hade planerat en lugn hemmakväll från början igår men det blev spontat ett par glas på härliga Munken som alltid är fullsatt. Shotta Fernet för första gången i mitt liv, det smakade blä. Vi gick hem strax efter tolv tror jag, gick förbi McD och tog med hem och åt i sängen framför På Spåret på svtplay.

Nu sitter jag och samlar krafter till att göra mig iordning för kvällen. Ska ta en snabbdusch, byta kläder, måla naglarna och sminka upp mig. Enda problemet som egentligen aldrig är ett problem är att jag inte vet vad jag ska ta på mig.

Ja ja. Det löser sig. Var nere i stan förut och hittade min nya vårjacka på Monki. Ska köpa den nästa vecka I think..

Vi hörs imorgon så berättar jag hur kvällen blev och vad som gjordes.
Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar