fredag 4 februari 2011

Fredag som inte känns så

Nej, det känns inte som fredag. Det känns som vilken vardag som helst. Ska jobba inatt, fyra timmar från 23-03 så det är vad jag inväntar. Skulle lägga upp en bild på min väska och innehållet men har ingen kamera. Och vill gärna få med så många bilder som möjligt i den här bloggen. Ni skulle ju inte heller bara vilja läsa rätt upp och ner vad jag alltid bär med mig. Så det blir imorgon.

Nu ska jag fundera på om jag ska sova en kortis eller om jag klarar natten ändå..

Och så borde jag äta riktig mat, för en gångs skull tänkte jag skriva men kom på att jag varit rätt bra på att äta mat. Ja förutom igår när jag åt mackor, i och för sig med skagen på men inte mat som jag tänker mig. Vi får se. Tänker vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar