onsdag 12 april 2017

218. Vad är det ens för dag?

Jag tycker verkligen dagarna flyter ihop när vi inte har något i skolan. Idag har jag suttit mest hela dagen på UB med Kajsa och Gustav. Vi har försökt komma lite framåt i uppsatsen, imorgon har vi en handledning, jag hoppas den ger positiva besked och att vi hinner skriva lite till innan vi alla tre tar påskhelg. 

Gjorde ett besök hos naprapat Carin Möller idag efter att ha känt lite spänningar bak i huvudet och det gamla vanliga vid höger axel/skuldra. Var skönt att få det gjort, brukade gå till naprapat när jag jobbade på Martin & Servera vilket var en av förmånerna vi hade.

 Adam (Kajsas kille) som pluggar i Växjö i veckorna skulle komma hem hit ikväll men överraskade oss på UB under eftermiddagen och hade köpt med fika som han bjöd på! Det gav lite ny energi efter att ha suttit och känt att det inte gått så bra idag.

Snart dags att bädda ner mig, klockan 7 imorgon ska jag upp och tvätta!

Från kvällens promenad




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar