måndag 3 april 2017

212. Den spontana träningen

Måndag lider mot sitt slut. Eftersom jag är lite småhostig och snorig så hade jag tänkt att nöja mig med en promenad i det härliga vårvädret idag. Efter att ha gått en bit och kommit till Stensö så kände jag dock för att testa löpsteget och sprang kanske 3 km och promenerade resten hem, nöjd med det lilla. Väl hemma kollade jag mailen och hade fått det nya Power-passet som jag ska öva in två låtar från för att ha "prov" nästa vecka innan jag får klartecken som instruktör. Förresten körde vi inte det nya passet igår, besvikelsen. Det blir imorgon istället. Men när jag nu fått det som pdf och en liten film till så kände jag för att kolla igenom så att jag kan välja ut vilka låtar jag ska köra inför PT-Frida och några till. Det slutade med att jag körde igenom det också, utan vikter då men det var ändå lite jobbigt- många knäböj och pump där nere samt då man står statiskt i en knäböj också. Det kändes härligt med en sån träning man inte räknat med.

Imorgon blir det i alla fall att köra passet med vikt, får se om jag får någon träningsvärk därefter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar