torsdag 6 april 2017

213. Upp och ner

Ibland undrar jag hur det kan gå så upp och ner, känslorna i mig. Idag till exempel började som en bra dag. Var trött när jag vaknade av alarmet men jag gick upp för att tvätta vid 7 och sen har jag hållit mig vaken, tvättade fönstren innan klockan ens slagit 9:00. Sån effektiv morgon, kände mig duktig. Sedan har jag försökt plugga med vår B-uppsats, vår första plan gick åt skogen p.g.a. att intervjupersoner tackade nej till deltagande. Så vi har behövt tänka om lite vilket känns jobbigt, vi vill bara att det ska flyta så klart. Sen har det känts jobbigt av att jag har så mycket tankar i mitt huvud. Det blir för mycket så jag får sån ångest. Michelle och Anna ringde passande nog när jag var ute och gick så fick prata av mig lite vilket kändes bättre efteråt. Men nu vill jag bara... jag vet inte vad jag vill. Vill känna mig produktiv, duktig och som en bra gruppmedlem. Vill också tänka bort allt annat som inte behöver göras just nu. Förhoppningsvis ska jag träna snart, jag hade visst inte bokat passet (SUCK) men har plats 1 på reservlistan så jag håller tummarna!

Ska fortsätta söka artiklar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar