måndag 10 april 2017

215. Helgen som gick

En ny vecka med ny energi, förhoppningsvis. Helgen var i alla fall super härlig.

I fredags var några tjejer hemma hos mig på förfest innan vi drog ut till Sjösjukan och senare till Krögers för att dansa. Det var kul, älskar att dansa. Höll mig på en lagom nivå alkholmässigt eftersom jag tackat ja till ett kalas på lördag i Linköping. Orkade ändå vara ute till 2 innan jag cyklade hem och lade mig.






Min morbror fyllde år i fredags och bjöd på mat och tårta på lördag. Det var verkligen en trevlig dag, alla fyra kusiner var med och hela min familj var med vilket är ovanligt. Ibland när jag är på kalas kan jag känna "nu räcker det, ska vi åka snart" men i lördags ville jag nästan att vi alla bara stannade kvar över natten. Det gjorde vi inte, istället följde jag med till Norrköping och hem till Madeleine för att sova.






Gårdagen började med en promenad bort till mamma för en frukost med Madeleine, sedan spenderade vi i princip hela dagen med varandra på stan, på en lunch/fika i solen på en uteservering och med en premiärglass på Halvars. Det var en skön dag och ett härligt sällskap. Avslutade med god middag hos mamma och lite häng i soffan innan jag cyklade ner till station för att ta bussen till Kalmar. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar