torsdag 30 mars 2017

209. Snabb vecka

Det är redan fredag imorgon, det känns som det gick fort. Vet knappt vad jag gjort denna vecka (?). Idag har jag i alla fall varit på en föreläsning som var sådär, vi var många i klassen som inte hängde med i föreläsarens tempo. Att han inte valde att ha någon powerpoint eller liknande och läste mycket innantill från sina papper underlättade inte. Det är tråkigt när det händer för föreläsningarna ska gärna ge oss lite på fötterna, en förståelse för olika teorier/metoder osv. Det ska nog gå ändå. Det går att läsa in sig på andra sätt.

Annars gick jag på power på eftermiddagen, sista gången vi körde den releasen för på söndag släpps en ny! Som jag redan fått köra igenom när jag var på utbildning i Kista i helgen. Längtar till den eftersom det är kul med nya övningar och nya utmaningar. Den var dessutom kul med bra låtar. Efter passet stötte jag ihop med Pt-Frida som nämnde att hon ska maila lite låtar till mig så jag kan öva inför min "audition". Jag svarade något i stil med "ja, gör gärna det snart, det ska bli kul" medan jag innerst inne kände att jag gärna hoppar det steget och går rakt på som instruktör för power passet. Det löser sig nog!

Gjorde våfflor igår eftersom jag inte fick tillfälle att äta det i lördags på våffeldagen. Det blev gott, tänkte göra mig till med grädde, kiwi, banan och nougatsås men såsen kom i en tjock stråle först så ser inte så proffsigt ut. Smakade i alla fall mycket gott. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar