söndag 12 mars 2017

203. En uppdatering innan läggdags

Så var helgen till ända. Känns lite trist eftersom jag inte kom så långt som jag hade hoppats på uppgiften. Men får försöka bita ihop. Har fem dagar på mig innan lillasyster kommer hit, tills dess vill jag verkligen. verkligen vara klar och skicka in. Dagen idag var annars helt OK. Gick upp kvart i sju för att tvätta, hann också städa lägenheten innan klockan slagit 10. Det var en skön känsla! Sedan har jag läst ett par vetenskapliga artiklar på engelska. Uppgiften vi skriver på (som ska bli 8-9 sidor) kan jag inte fortsätta skriva på innan jag hittat relevanta artiklar för min frågeställning i uppgiften. Så i veckan som gått har jag läst igenom en mängd artiklar som jag fått skicka till papperskorgen, men nu har jag dock funnit tre stycken så imorgon kan jag komma framåt lite. Ser dock fortfarande inte slutet på denna uppgift. Suck.

Var och tränade också, power i vanlig ordning när det är söndag. Det gick bra, kände mig ganska stark och blev så glad när det rann svett längs halsen. Låter kanske märkligt men älskar att svettas när det är meningen att kroppen ska utmanas fysiskt. Känns verkligen som det ger något när svetten rinner. Nog om det. Älskar träning, det är ingen hemlighet. Nu ska jag bädda ner mig så jag kommer upp skapligt imorgon också. Ska på information i skolan om praktik utomlands och sedan plugga, plugga, plugga. Imorgon kväll kommer Jens!!

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar