lördag 11 mars 2017

202. Den här dagen

Skulle vakna tidigt, komma ut på en löptur, städa och plugga - komma någonvart i min uppsats. Det som hände var att jag inte orkade gå upp när klockan ringde så jag gick upp "sent" -vid halv tio.. Åt frukost och såg på Nyhetsmorgon. Gick en långpromenad i solen (så härlig vårkänsla) och bestämde mig för att ta städningen imorgon istället när jag också ska upp och tvätta. Sedan har jag tittat på längskidor (femmilen) och försökt plugga men utan lycka. Blivit frustrerad och känt sån hopplöshet. Ångest. Det är inte så lyckat att inte tro på sig själv när man är mitt uppe i en uppgift att skriva. Har gråtit tre gånger under eftermiddagen/kvällen för att jag känner mig så usel. Så är det.

Sen gick jag in på Twitter för en stund sen och såg en tweet från IFK Norrköping med en bild på laget efter vinsten i kvällens cupmatch och kände bara - glädje och längtan. Citerade tweeten med texten att bilden gör mig sugen på årets allsvenska säsong. En kort stund därefter blir det retweetat av just IFK Norrköping. Alltså, jag blev så glad. Det vände mitt humör om så för en liten stund. Känslor.

Bild från igår men exakt så kände jag när jag
blev retweetad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar