torsdag 28 juli 2016

135. Unna sig lite

Idag ska jag äntligen gå och få håret klippt. Jag vet inte om jag bara ska klippa topparna eller om jag ska våga göra något annat, bestämmer mig när jag kommer dit. Jag ska klippa mig på en salong jag inte varit på förut men min lillasyster är nöjd kund och priset är lite lägre än jag brukar betala. Imorgon ska jag också unna mig att gå på ansiktsbehandling! Det är inför det stundande bröllopet som är på lördag då Eve och Pata gifter sig. Har sett fram emot det och nu är snart dagen här. Måste shoppa lite på stan inför det, får se om jag hinner idag eller går imorgon när jag vaknat.

På grund av att det är så mycket på jobbet torsdagkvällar så har de frågat om människor vill jobba natten idag till imorgon. Jag kommer få göra det bland andra. Så ska försöka sova lite i eftermiddag sen kör jag 21.30-06.00 och sen tar jag helg. Det är första gången jag jobbar natt sen jag jobbade på Eniro så det ska bli kul. Hoppas jag kan sova ut imorgon så inte helgen blir helt förstörd för att jag är så trött.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag cyklar in till stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar