tisdag 26 juli 2016

134. Känner mig supertrött

Som jag skrev igår så började jag jobba klockan fyra imorse, vilket innebar att jag gick upp klockan 3 (!) och satt på cykeln en halvtimme därpå. Har varit ganska trött under dagen från och till som vanligt när jag börjar så tidigt men den tröttheten som infinner sig när jag kommer hem och sätter mig eller som nu lägger mig ner i sängen är så stor. Det är därför jag egentligen ska fortsätta aktivera mig för att inte somna. Gick och lade mig i solen igår efter jobbet och somnade såklart ganska snabbt och tyckte jag hade svårt att sova när jag ville innan kl 21. Så idag tänkte jag hålla mig vaken och se om jag kan somna tidigt så jag får många timmar sömn inatt, börjar fem imorgon. Ska börja med att träna lite här hemma nu, kör lite träning för core, ben och rumpa. Försöker hålla igång utan gymkort i stan. Längtar lite tills jag kommer igång igen på Actic i september, har som mål att få in simning en gång i veckan och försöka våga att köra mer fria vikter och inte bara gå på pass.

Nu måste jag lyfta mig ur sängen så jag håller mig vaken resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar