onsdag 13 juli 2016

130. Halva veckan gjord

Då var det onsdag. Har varit riktigt trött idag på jobbet fastän jag somnade skapligt igår. Har gått bra i alla fall och efter jobbet blev jag upphämtad av Rebecka så åkte vi till Folkparken för att spela äventyrsgolf. Det var kul och jämnt men vi var ganska ojämna i spelet, ha ha, allt mellan 1-7 fick vi in ungefär. Kul ändå att jag vann, med 4 poäng, så Rebecka fick bjuda på glass. Det fick mig att minnas när vi tog en roadtrip till Göteborg och Liseberg förra sommaren där vi möttes i femkamp som jag kammade hem med en poäng och blev bjuden på en vinnarglass. Det var en härlig dag, minns att jag skrattade grymt mycket den dagen.

Nu ska jag köra lite hemmaträning och höra med några från jobbet om vi ska mötas och gå till Tyska torget där de visar IFK's CL-kvalmatch på storbildskärm. Vore skoj, börjar ändå 8.00 imorgon så ingen stress med att somna tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar