måndag 25 juli 2016

133. Superhärlig helg

Det blev en kanonfin helg med sol och bad både lördag och söndag. Åkte iväg med Sofia till Älgsjön bägge dagarna och sov lite i solen, åt frukter och läste en bok. Hoppade i några gånger för att svalka mig, det var otroligt varmt. När vi kom fram igår efter att jag jobbat fem timmar så var det stora molntäcken vilket fick mig att ångra beslutet att jobba på förmiddagen men molnen skingrade sig och mot eftermiddagen var det bara soligt (och varmt!). Jätteskönt.

Idag är det måndag, ny vecka, jobbar dag och startade veckan med att börja kl 5 och jobba en timme övertid. Imorgon ska jag börja kl 4 vilket känns oerhört tidigt men om jag somnar skapligt ikväll så ska det nog inte vara jättetungt. Bara fyra veckors jobb kvar nu för den här sommaren så kommer jag säkert in i jul igen och kör två veckor. Ska bli skönt att börja plugga igen, känner suget och längtar efter att hänga med mina kalmarvänner. Ska försöka njuta extra mycket sista månaden innan jag flyttar tillbaka ner. Har ett bröllop,  en möhippa och två kalas att se fram emot innan jag drar!



När jag skulle köra till jobbet i söndags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar