lördag 23 juli 2016

132. Fredag går mot lördag

Då var den här jobb-veckan klar höll jag på att skriva men jag ska förmodligen åka in och jobba extra på söndag, tackar inte nej till extra pengar när jag inte har någon planerat. Har varit en tung vecka med övertid varenda kväll, dock hade jag semester i onsdags för att gå och se IFK mot Rosenborg men annars har det varit två timmar övertid måndag och tisdag samt tre timmar övertid igår kväll. Ska bli skönt att jobba dag nästa vecka, kommer kanske orka göra saker efter jobbet och inte känna mig så trött. Ska träffa Magda någon eller några dagar. Var förbi henne ikväll för att låna hennes bil över helgen, fick komma upp och hälsa på Milton som hon födde fyra veckor för tidigt! Han kom natten till torsdag förra veckan och äntligen har de fått komma hem och jag fick komma och säga hej och titta på den lilla killen. Han är så söt! Och liten! Så underbart, det är så häftigt att titta på en sådan liten minimänniska, med små tår, små fingrar, liten näsa - allt är litet. Hoppas att jag en dag också får en liten människa, är allt sugen.




Nu ska jag försöka sova så jag kan komma upp innan 8 imorgon och åka iväg med bilen, ska till mamma och hämta lite grejer och sen hämta Sofia förhoppningsvis och åka och bada! Det lovas strålande sol och sommarvärme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar