onsdag 6 juli 2016

127. Fem dagars vecka

Den här veckan är min första fem dagars vecka på jobbet sen jag började 7 juni.  Känns segt om jag ska vara ärlig. Idag är det bara onsdag men jag vill redan ha helg.  Känner mig lite trött,  förmodligen pga att vi började veckan med två timmar övertid i måndags.  Pratade med min lillasyster igår som jag jobbar med om hur länge till vi ska jobba i sommar.  Hon har tagit ledigt en vecka innan mig och rådde mig att också ta tjänstledigt tidigare så jag får lite andrum innan skolan börjar igen och jag ska nog prata med en arbetsledare idag om det,  säga att jag jobbar till den 19 augusti istället för 26e. Kan nog vara skönt med en vecka ledighet innan nästa termin tar vid.

Nu ska jag cykla bort till vrinnevi och möta Madeleine och Daniel för ett pass i utegymmet.  Ska testa hinderbanan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar