söndag 10 juli 2016

129. Lazy sunday

Ligger hemma hos Jens och väntar på rätt tid att åka.  Lånade Magdas bil igår för att åka och bada sen så lät jag den stå kvar utanför Jens när vi gick till stan för att se matchen mellan IFK och Djurgården som vi vann med 1-0. När den var slut vandrade vi neråt till Lamp hotel och deras uteservering chill och grill.  Mötte Madeleine och Daniel för några glas och jag tog en charkbricka,  gott.  Jag avslutade kvällen hos Jens med snacks och podcast innan vi somnade.  Idag har jag inga planer.  Sugen på att göra något men vet inte vad,  verkar vara fint väder så vill egentligen inte åka bil så mycket. Funderar också på om jag kan köra då jag drack två cider och två drinkar igår kväll,  tidigt dock. Måste iaf åka bort med solstolar som är kvar i bilen till mamma och lämna bil och cykla hem.  Får väl ta tag i det nu,  känner mig rätt safe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar