fredag 5 augusti 2016

136. En lång vecka

Jag ska uppdatera med bilder från bröllopet och hur det var någon dag men nu tänkte jag bara titta in och skriva att jag jobbar på. Den här veckan har varit rätt lång med två dagar (måndag och torsdag) med fyra timmar övertid som såklart sliter på en. Även fast kvällens arbetspass bara är ett sextimmars så var det oerhört segt, kanske för att det är så lite folk på jobbet och jag hela tiden längtar till dagen är klar, tänker varje fredag när vi kör kväll att sex timmar går undan men det gör det nästan aldrig. 
Det är mycket att göra på jobbet så jag tänkte köra på söndag också. Två helger har det varit lördag + söndagsjobb men förra helgen kunde jag inte och imorgon ska jag på en möhippa, men på söndag tänkte jag ta lite extra timmar. Blir nog en lugn kväll imorgon. Bara två veckor kvar sen på jobbet. Känns skönt för jag börjar känna mig klar för den här gången. 

Nu blir det Homeland innan läggdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar