tisdag 9 augusti 2016

138. Låter tiden rinna iväg

Sitter i soffan (hos Jens) och gör egentligen ingenting. Slutade 13.50 idag eftersom jag började kl 5, efter jobbet drog jag till Maxihuset och handlade på Ica (kikade också in på Lindex för att se om det fanns någon klänning till bröllopet men orkade inte prova något). Cyklade hem strax innan tre och har sen dess suttit här i soffan, lagt upp inlägget om bröllopet och surfat runt samt ätit en näve chips. Är lite förvånad att klockan bara är tjugo över fem samtidigt som jag inser att jag nu suttit och inte gjort något vettigt i två timmar men får ingen ångest. Orkar inte göra något. Borde börja laga mat, är rätt så hungrig men också trött. Jag kan dock inte gå och lägga mig nu, det är lite i tidigaste laget. Hoppas jag kan vara vaken tills Jens kommer hem, han ska sluta klockan 21 så om han inte jobbar över borde jag fortfarande orka ha ögonen öppna. Ska stoppa in en hel kyckling i ugnen, tänkte äta lite kyckling med pasta och pesto, så är väl bäst att göra det nu så jag får någon middag snarast.

En cykeltur till jobbet när jag skulle jobba natt efter att ha jobbat 6h samma morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar