söndag 21 augusti 2016

141. Söndagsmorgon

Ligger kvar i sängen och känner att jag kanske skulle kunna somna om,  trots att jag sovit ganska många timmar.  Skönt i alla fall att jag inte har några mer arbetsdagar kvar.  Jobbade sista i fredags kväll,  efteråt var vi några från jobbet som gick till olearys, åt lite mat och såg fotboll- en trevlig kväll!  Gårdagen var lugn,  jag tog en kämpig löptur och sen åkte jag långt ut i en skog i Valdemarsvik för att hälsa på Magda och Hampus vars familj har ett hus med sjötomt där de åker och hänger ibland.  Det var mysigt,  vi åt lunch och jag myste lite med Milton.  På kvällen var jag och Jens hemma, vi lagade mat och tittade på Homeland. Skulle gått på bio men kan bli idag,  tänkte ta dagen som den kommer.  Just nu är jag ganska seg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar