måndag 30 november 2015

45. Helgen som gick

Ja helgen som gick. Skulle plugga en hel del var planen men ibland går det inte som man tänkt sig. Det var dock rätt skönt att koppla bort mycket av skolan och umgås. Har köpt lite klappar så är nästan klar nu. Hjälpte Maggie att flytta. Gick på maskerad med folk från jobbet vilket var riktigt kul. Drack lite väl mycket, lite väl sent så mådde inte jättebra när jag vaknade upp på söndagen. Som tur var blev det bättre och jag fick mysa med mamma och två av systrarna med fika och yatzy, älskade det!

Åkte hem i förmiddags, har spänt väntat på att betyget för hemtentan skulle  publiceras på vårt skolkonto. Till slut fanns det där! Jag fick VG, vilket känns otroligt lyckosamt. Jag cyklade in till skolan och hämtade ut det där jag kunde se hur många poäng jag fått och lite kommentarer. 20 poäng skrapade jag ihop, vilket var gränsen för VG. På en av frågorna jag svarat på (totalt fem frågor), hade hon som skulle rätta avslutat sin kommentar med "Skitbra helt enkelt!". Känner mig så nöjd. Nu gäller det att blicka framåt, den 10 december har vi första salstentan. Får hoppas jag kan skrälla på den också. Håller i alla fall tummarna för att jag ska bli godkänd. 


Två bilder från maskeraden i lördags

Från adventsmyset igår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar