söndag 8 november 2015

37. Partyfredag och myslördag.

Skrev precis färdigt ett inlägg som tydligen inte hann sparas som utkast inna n jag gick bort från appen och skulle fixa kollage att klistra in. Kul och inspirerande verkligen. Eftersom jag inte orkar skriva om kan jag sammanfatta de här två dagarna med några korta kommentarer.

Gårdagen var riktigt kul när vi var några från klassen som firade av hemtentan. Drack en del, shota bl.a. Var något seg imorse vill jag erkänna. 

Dagen har bjudit på bebismys, en av kusinerna har fått en söt liten tjej som jag och mamma hälsade på idag. Hemma i Norrköping träffade jag Jens som bjöd på mat på Broadway, deras hamburgare - så god! Sen har jag hängt med storasyster och här ska jag sova inatt.

Är ganska trött och kommer nog somna strax, vilket är välkommet för jag längtar efter frukost hos mamma! 

Kollage från dagen och gårdagen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar