fredag 6 november 2015

36. Ett litet godnattinlägg

Skickade in hemtentan vid 00:30, kände att jag hade läst igenom och finslipat alla svar, mer kunde jag inte göra. Vet inte om jag är nöjd, förrän jag får svar på om jag är godkänd. Har inte fått så mycket feedback på det vi hittills gjort förutom att jag vet att jag blivit godkänd på vissa men andra har vi inte fått resultatet av än. Att inte få feedback är att famla något i blindo, när jag inte vet vad jag ska tänka på framöver vad gäller textens struktur och så vidare. Jag hoppas i alla fall att jag skrapar ihop 15 poäng till ett godkänt. Maxpoäng är 25, det är möjligt att få 5 poäng för varje fråga så om jag får åtminstone 3 poäng på varje fråga är jag i hamn. Vore så otroligt tungt att få en ny hemtenta, när vi gått vidare till en ny kurs med nya böcker att bekanta sig med. Jag vet ärligt talat inte hur jag kommer reagera om jag får underkänt, det känns som ett stort misslyckande. Ska försöka inte tänka på det förrän det eventuellt blir aktuellt. Ska försöka njuta av ett par dagar där jag ska lösa några böcker som inte är för skolans räkning. Umgås lite med familj hemma i Norrköping, träffa lite vänner och bara njuta av att inte ha med mig kurslitteratur som behöver läsas.

Dags att försöka somna. Bjuder på två fina bilder från när jag kom hem till Kalmar i måndags.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar