torsdag 26 juli 2012

Just go

Det är tungt att jobba när solen skiner och jag skulle verkligen vilja ha betald semester. Men det är bara att köra. Fick gå hem en timme tidigare igår, i vanliga fall tycker jag det känns ganska ovärt och stannar om det bara är en timme kvar men nu ville jag verkligen komma hem och jag kände att jag får passa på när jag ändå alltid ställer upp och jobbar över när det är aktuellt. Som ikväll. Två timmar har jag förmodligen att se fram emot. Sedan jag började jobba på Servera i oktober har det i princip bara varit en enda torsdagkväll som inte varit aktuell för övertid. Det är rätt otroligt.

Annars är det snart helg och Batman på bio och kanske en badpremiär beroende på vädret. I vilket fall längtar jag.

Men nu blir det en tur till jobbet.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar