tisdag 10 juli 2012

Don't criticize what you can't understand

Vet inte om jag vågar ta med telefonen ut och springa om det börjar regna, vilket ilandsproblem jag dras med. Har inte sprungit många meter senaste månaderna. Sprang en del inför vårruset i maj men efter det har jag kanske sprungit 2-3 gånger därefter och loppet var alltså 15 maj. Det har bara inte hänt, det var som att motivationen jag tidigare aldrig behövt för att ta mig ut att springa tog slut när loppet var över. Sen har det blivit en grej, jag har inte velat gå ut och löpa när jag satt det som ett måste, inget blir roligt när det blir tvång.

Nu ska jag iaf ta mig ut. Och sen blir det kvällsjobb och säkert övertid igen (jobbade över två timmar igår) men det gillar vi ju. Cash is king.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar