söndag 1 juli 2012

If we ever make it

Söndag. Goa, fina söndag. Gick upp kvart i sju imorse för att jobba fyra timmar. Efter jobbet mötte jag Angel på stan och hjälpte honom att shoppa upp ett presentkort, sedan kom jag hem och lagade taco. Supergott och supertacksamt för magen som skrek efter mat.

Annars har jag avverkat ett par timmar i soffan med ett par avsnitt How I Met Your Mother, favoritserie! och nu tänkte jag gå och lägga mig i sängen och se på något som jag kan somna till. Min arbetsledare messade om att man får komma in 5 imorgon. Och jag ställer upp!

Är nöjd med helgen i stort. Längtar dock redan till nästa när det är långhelg på riktigt (sluta jobba fredageftermiddag och börjar jobba måndageftermiddag). Inget spikat ännu men många lösa planer om vädret tillåter.

Vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar