lördag 30 juni 2012

So can I

Hoho, lördag har bjudit på soltimmar så det lyser om det, och vi har varit ute och styrt, först en vända för frukost-tillbehör och sen en vända till Erikshjälpen där vi fyndade lite smått och gott till köket. Sen en tur till myrorna där vi inte handlade, istället vi gick vidare till Gubbens och myste i solen och när vi kom hem körde vi in kycklingen i ugnen och tog tag i veckostädningen. Mycket härlig känsla när lägenheten är ren och mycket härlig känsla när måltiden infriar ens förväntningar med marginal.

Det blev en tur till Smedby igår för övrigt, vi åt grillad långhare och korvar och spelade rappakalja extrem samt drack vin, kaffe och åt marabouchoklad. Mycket fin fredag.

Nu blir det lite sorbet till dessert och tidigt i säng, min arbetsledare ringde igår kväll och frågade om jag kunde jobba imorgon och jag ställer upp så jag kör halv åtta och fyra timmar framåt. Sen har jag planerat en träff med Angel, min låtsasbästis. Looking forward!

Hoppas er helg varit och är till belåtenhet! Hej på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar