tisdag 5 juni 2012

I'm still alive

Jag lever, fastän jag gick upp klockan 03:10 imorse för att börja jobba 4 och få en timmes övertid till denna månads lön. Kunde stannat en timme till men min rygg är rätt mör och ömmar efter gårdagens besök hos naprapaten så jag skonade den kan man säga. Besöket där var för övrigt givande, han talade om att jag var spänd, stel och ovig. Jag bestämde ännu mer i mitt sinne att börja träna främst rygg för att klara av att delta i mitt liv även i framtiden.

Annars har jag mått bra, trots kasst väder. Har spenderat helgen i gott sällskap och njutit mycket av rött vin och god mat och snacks. Idag var jag över hos mor min som fyller år dagen till ära, vi åt och samtalade och hade det allmänt trevligt.

Nu tänkte jag lägga mig och läsa i boken jag är uppe i nu; Den vita tigern, mycket bra bok hittills. Jag sover även ensam inatt då karl for till Stockholm tidigare under dagen för att se matchen mellan Sverige-Serbien med sin bror och sova hos deras syster. Jag tror dock jag överlever, trots att jag är mycket ovan vid att sova ensam. Jag har nog mognat med åren.

Vi hörs då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar