lördag 16 juni 2012

I lost my mind

Matchen igår var ingen succé resultatmässigt, tvärtom faktiskt, det blev ingen fortsättning för Sverige. Men Mellberg, vilken man. Vi satt allihop och hoppades han skulle göra hattrick, vilken grej! Hans sista mästerskap och allt. Men nej. Vi fick nöja oss med att det var en rätt så nagelbitare åtminstone.

Idag när jag vaknade hörde jag att det öste ner utanför. Inget härligt väder att grilla i så vi får se hur vi löser det. Jag tvivlar dock inte på att det kommer bli en alldeles fantastisk kväll som jag tänker njuta av oavsett väder. Det ska bara bli kul att få uppvakta fina Emma och äta gott!

Nu måste jag passa på att bli klar för att gå, uppehåll därute och då är det dags att göra mina ärenden i stan i ilfart och cykla till Smedby. Först ska jag bara ta på mig lite kläder och packa väskan. Brådskan!


Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar