tisdag 26 juni 2012

And so on

Har precis gjort matlåda till imorgon, risgratäng! Det var min favorit-maträtt alla gånger när jag var yngre, det och skolans stroganoff. Gratängen innehåller stekt bacon, purjolök och champinjoner blandat med kokt ris och smält ost(efter en vända i ugnen gärna tillsammans med matl.grädde) för er som vill testa.

Har jobbat 13-20 idag, mellanpass, kort pass eftersom jag jobbade kväll och övertid igår två timmar (till 01:40) fick jag inte börja 11:00 som vanligt när man kör mellanpass utan jag började 13:00. Och imorgon jobbar jag dag, som resten av veckan. Det ska bli skönt tror jag. Lite mycket jobb på agendan känns det när man jobbar kväll-mellanpass-dag i tre dagar. Men det är det värt för att slippa jobba fredagkväll.

Ska ta en snabb dusch nu och sen försöka sova. Klockan ställs på 05:10. Vi ses på andra sidan.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar