söndag 27 maj 2012

Euphoria

Vilken helg! Igår åkte jag och jobbade i fem timmar, när klockan ringde vid kvart över sex kände jag mig väldigt förvirrad över att jag satt alarm en lördag men kom på rätt fort att jag skulle ställa upp för jobbet och tjäna 500kr/h pga storhelgs-ob. Efter jobbet blev det att packa ryggan och cykla till Smedby och hänga, Jens föräldrar var iväg över dagen så vi hade villan för oss själva, drack gott, grillade god fisk och spelade lite kort innan vi gick inåt och såg film samt Loreens uppträdande på ESC, rysligt bra. Vi cyklade hem i nattsvalkan och somnade gott.

Idag vaknade jag helt igentäppt i näsan och svag stämma. Vi tog ändå en runda i stan, gjorde Apoteket och blombutiken, sen svängde vi förbi min mor med en bukett och sedan Jens mor för en till bukett. Vi stannade i Smedby hela dagen och grillade, handlade krukor till våra tomatplantor på balkongen vi fick av Jens föräldrar. En helt underbar dag i solen, kvällen avslutas med film i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar