söndag 20 maj 2012

Set the world on fire

Här är jag. Har precis ätit kvällsmat i form av risgrynsgröt med kanel och socker, så gott!

Har haft ett par härliga dagar, var ledig i torsdags så jag och Jens gick till Enoteket och åt en god måltid. Sen jobbade jag i fredagskväll så den dagen var inte så spännande. Igår däremot, det blev allt från en lång promenad, en glass från Halvars, en lunch i solen på Fiskmagasinet och en en riktigt lyckad middag till kvällen toppat med mys framför en film. Längtar redan till nästa helg, vi ska ut och äta igen, livskvalité för mig, och jag ska ta min syster till Grand Hotels spa för en duokur. Blir nog en bra helg det. Först är det dock en veckas jobb, dagtid och eftersom jag går upp vid 5 så ska jag lägga mig och försöka somna. Vi hörs igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar