torsdag 17 maj 2012

Lets do it again

Hej! Sitter i köket och leker med telefonen, har haft lite sms-kontakt med en kollega om kön till nattklubben Hugo. Det var ett gäng från jobbet som skulle dit och jag har känt mig taggad på det hela kvällen men så kom jag hem, tog en dusch, åt lite nattmål och nu är jag helt slut, mina ögonlock väger och jag ska gå och lägga mig strax. Har haft en bra kväll på jobbet, skönt att vara tillbaka på mitt skift nu när jag jobbat dag måndag-tisdag med det andra skiftet pga vårruset jag sprang igår kväll. Kändes som att komma hem igen ikväll, trivs fantastiskt bra ska jag säga, härliga kollegor och bra arbetsledare. Skönt att känna så, och skönt att jag ska sova nu och ha en mysig morgondag med en löptur, frukostmys och en liten middag med min kärlek. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar