onsdag 9 maj 2012

Now and then

Hej lintottor. För att ta vid där jag slutade sist så cyklade jag till jobbet igår, stannade en timme innan jag gav upp och cyklade hem och ägnade mesta av dagen åt att ömka och gråta, jag är vek när jag är sjuk, hatar att må dåligt. Idag har det känts bättre många stunder men också riktigt oroligt i magen, varit mycket nära på att spy men det uteblev vilket också är frustrerande för det känns bättre om det bryter ut helt än att jag ska må såhär upp och ner, jag är otroligt nära på att smsa min chef och fråga om jag får komma in och jobba imorgon men jag vågar inte för helt plötsligt, som för bara en stund sen när jag stod i duschen, mår jag dåligt igen och vet att jag inte får friskförklara mig för tidigt. På det sättet är det tur att jag har Jens, annars kanske jag försökt vara på jobbet redan idag. Satsar kanske på att jobba fredag och hoppas att morgondagen är en givande last-recovery-day. Så är läget. Vi hörs snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar