onsdag 11 juli 2012

When all you need is what you have

Godkväll. Sitter på jobbet, känns extra segt eftersom de flesta gick hem vi nio, för två timmar sen, eftersom det har varit så lite att göra. Kontrasterna, 2 timmar övertid i måndags, en timme övertid igår och folk går hem tre timmar tidigare idag. Härligt!

Annars är det bra. Vaknade kvart över tio imorse och hade precis drömt att min kille gjort slut med mig första dagen på en tvådagarsfest vi hade och det var outhärdligt, jag förstod ingenting eftersom han dagen innan skickat ett riktigt kärleksfullt sms och sen dagen därpå sa att det var slut. Det gjorde ont i hela mig och jag är glad att det bara var en dröm. Dessa drömmar, de är så lustiga. Och kärlek är fantastiskt och skrämmande men mest fantastiskt.

Nu ska jag ner och köra sista 40 min. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar