söndag 8 juli 2012

If you believe. I believe too.

Söndag, klockan är kvart i sex. Regnet har öst ner idag och jag har jobbat fyra timmar på förmiddagen. Helgen har varit helt ok! I fredags när jag jobbat från fyra på morgonen till kl två kom jag hem och möttes av Jens och hans kompis Pata som under dagen köpt brädor och lagt på balkongen som en överraskning till mig, superfint gjort och fint blev det. Nu ska vi bara köpa balkongmöbler och invänta julisolen.

Efter att vi gjort iordning oss så startade männen grillen som också var nyinköpt och några till anslöt så åt vi och drack och drog ner mot stan. Hamnade en sväng på Manesa och avslutade på Black Lion. Kom hem halv två, nöjd med kvällen.

Igår var vi mest hemma. Såg en hel drös filmer. Sen gick jag ut en sväng för att lyssna lite på Soundtrack of our lives på Munken, träffade min mor med ett gäng, gick upp och pratade med lillasyster på Halvars en kortis innan jag gick till saluhallen och handlade till middagen. En helt ok helg med andra ord! Synd bara med vädret.

All the best!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar