tisdag 3 juli 2012

When you have nothing to say, really

Börjat 5 två dagar i rad nu, det känns i huvudet och kroppen, är inte fullt tillgänglig. Befinner mig i mina egna tankar. Som att jag önskar att jag hade en bror utöver mina tre systrar. Haft en storebror som varit stark och cool. Börjar också känna mig lite avundsjuk på alla som går på semester titt som tätt nu. Jag själv ska inte ta någon eftersom jag inte får betald sådan. Dessutom är jag van vid att jobba hela sommaren och försöka klämma in roligheter efter jobbet och på helgerna. Men tänker ändå på hur skönt det hade varit. Hade velat åka iväg med en bok och iphonen full med poddar och bara spenderat ett dygn eller två med mig själv.

Annars är det rätt bra. Jag tror på juli månad. Jag tror juli kan infria alla våra förhoppningar och drömmar. Let's believe and make it happen.

På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar