torsdag 19 juli 2012

Watch me fall apart

Jag är supertrött nu. Efter jobbet som jag börjat 5 några dagar denna vecka så åkte jag och ett gäng till Folkparken och spela beachvolley, blev helt slut efter det passet. Körde i tisdags också och kände att jag var väldigt mycket bättre idag. Riktigt skoj idrott.

Imorgon är det äntligen fredag. Kanske börjar 4. Tar emot men den där frukosten man får, det är rätt värt. Annars är helgen inte mer planerad än att jag verkligen vill åka till Söderköping på lördag, ställde in den planen förra helgen när vädret inte var tillförlitligt. Hoppas på bättring i helgen!

Köpte nya löpskor igår på Stadium Outlet, så nu ska jag komma igång igen och försöka springa ett par gånger i veckan. Bättra på konditionen.

Sjukt hungrig så nu blir det matlagning.
Good day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar