fredag 3 augusti 2012

Simple as love

Den bästa människan jag känner. Det är vad jag tänker många gånger. Jag träffar människor, jag trivs med de, jag skrattar med de och kan känna saknad efter de när en tid har gått. Men ingen går upp mot den enda människan, den människan som jag kan längta efter bara timmar efter ett avsked. Det är ganska fantastiskt hur en människa kan få en annan att må, att känna. Jag är så tacksam och glad över att den människan som jag tycker är den bästa i hela världen, är en människa som tycker så mycket om mig, som vill finnas vid min sida, som också kan uttrycka oro för att jag inte längre ska finnas i människans liv, när jag inte kan tänka mig ett utan honom. Det finns så många människor i världen som går en på nerverna, som man inte klickar med och en del som man bara anser vara rena idioter. Men så tänker man på honom, att man har den bästa personen i sitt liv. Den bästa människan, och då gör mycket detsamma. Jag är skattad lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar