lördag 11 augusti 2012

Good day

Lördag, klockan är 13:37. Jag har precis kommit hem efter ett femtimmars jobbpass, otroligt mycket att göra därborta så jag ställde upp och ställer upp och jobbar imorgon också eftersom jag var ledig i onsdags(man fick bara välja en av dagarna annars med tanke på veckovilan) och sen har jag samlat ihop 9h övertid under tre dagar den här veckan. Skönt!

I onsdags var vi, jag och Jens, i Göteborg och tittade på "supermatchen" United-Barca och det var mäktigt, mycket folk, stor arena(Ullevi) och en bra dag/kväll generellt som innehöll paella och uppladdning på Glenns krog i närheten av arenan. Nöjd med en ledig dag mitt i veckan, kan ju också behövas med alla övertider jag hoppar på.

Idag står lätt födelsedagsfirande på agendan, min lillasyster fyller år i veckan som kommer men är bortrest då så vi passar på att fira henne idag istället. Sedan ska vi också hem till Jens föräldrar då hans syster är på besök från huvudstaden, så det kommer nog bli en kanonmysig dag!

Lev gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar