lördag 25 augusti 2012

It don't matter if you're black or white

Lördagkväll. Några glas vin och snart två cider ligger och skvalpar i magen. Jag mår bra. Vaknade av alarmet imorse, eftersom det inte var för att gå upp och jobba gjorde det inte så himla mycket. Däremot stod IKEA på schemat. Vi for dit och handlade för ett par tusen, bland annat en fåtölj till sovrummet och ett "bekväm rullbord" till köket. Otroligt nöjd med våra köp och att vi fick ihop de två saker man behövde skruva. (Senast var min mor här och gjorde mesta jobbet). Annars har vi städat och beställt hem mat från Indra, det var bara helt ok för den här gången. Sen har vi druckit vin och pratat. Strax blir det varma mackor med film i sängen.

Imorgon blir det promenad och mys, middag bestående av kyckling med pasta +pesto och uppladdning för en veckas dag-jobb. Hoppar att jobba imorgon, jag behöver tänka lite på mig själv och min kropps signaler. Nu signalerar den att jag behöver en helg där jag inte jobbar.

Hoppas ni har det bra!
Må gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar