fredag 24 augusti 2012

I'm the girl with the blonde hair

Äntligen fredag! Hela veckan har varit ett enda långt jobbpass, känns det som. Har totalt jobbat över 10 timmar. Stabilt! Det börjar kännas i kropp och knopp. Men idag är det fredag och fredag innebär inga övertidstimmar! Däremot kanske det blir helgjobb, om de erbjuder över 200% har jag svårt att tacka nej.

Stockholm förra helgen var helt fantastisk på många vis. Det blev ingen glutenfri brunch på Fåfängan eftersom det var fullbokat, liksom alla andra aktuella brunchställen vi kikade på så vi gjorde iordning vanlig frukost och det var minst lika gott, jag älskar som ni kanske vet frukost.

Idag fyller min storasyster år! Dessvärre blir det inget kalas ikväll eftersom jag jobbar. Imorgon kan det bli en tur till IKEA och en bortalagad middag. Söndag känns som det kan bli lite jobb och så ska vi städa och bara vara, jag behöver lite vila tror jag efter mina snart 30 övertidstimmar denna månad.

Nu blir det dusch och fix.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar