onsdag 15 augusti 2012

Klantsson indeed

God dag!
Hur mår du? Jag mår bra. Är seg i kroppen efter att ha jobbat 6 dagar i rad och är ledsen över att det bara är onsdag! Dock får jag skylla mig själv som hoppar in och jobbar hela helgen, men svårt att säga nej till 400+ kr/h. Det går dock bra, det får man säga.

Nytt i mitt liv är annars ett par inlines, köpte de i lördags och har redan åkt två gånger med de, otroligt roligt och rätt svårt med balansen innan jag kommer in i det. Mycket bra träning det där.

Längtar annars till helgen, då blir det en tur till Stockholm. Dessvärre har jag råkat köpa ett par tågbiljetter en timme tidigare än vi bestämt så nu hänger det på min arbetsledare om jag får gå tidigare från jobbet, annars har jag kastat 350 i sjön. Rätt klantigt gjort av mig, jag vet.

Hoppas du mår bra. Vi hörs snart kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar