tisdag 15 november 2011

We found love and I wont let go

God morgon.
Känner mig lite seg idag också, tycks inte orka ta mig ut och springa idag heller. Tänker direkt -jag tar cykel till jobbet så känns samvetet OK.
Har inte ens gått upp och gjort frukost än, fastän jag vaknade halv nio första gången. Har bläddrat lite i Pluras bok och legat med datorn i knäet och surfat runt. Ligger och tänker på hur starka känslor kan vara. Hur mycket man kan vilja vara med en annan människa, längta så mycket att det värker i bröstet. Det är tröttsamt att sakna så här mycket som jag gör. Men det är så jag fungerar, jag saknar min kärlek och önskar att det var han som låg bredvid mig i sängen just nu så jag kunde få lägga mig på hans bröst och somna om kanske en halvtimme till. Då skulle allt kännas bra, det tvivlar jag inte på.

Nu blir det dock frukost. Vi hörs snart godingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar