lördag 26 november 2011

Det ekar över alla taken

Godkväll!
Idag mår jag bra. Jag åkte till mina kusiner utanför Linköping efter jobbet igår och sov över, myste framför idol med en liten skål ostbågar. Skulle jag gärna göra oftare. Nu hände det på grund av att vi, min morbror, hans fru som jag kallar moster och en av kusinerna som också är glutenintolerant, skulle åka upp till Kista och gå på en matmässa för människor med matallergi. Det var fullt med provsmaker och jag blev alldeles tjock i magen men det var härligt också, köpte lite grejer mycket billigare än i butik. Sen for vi en sväng till Nyköping och in på Stadium outlet där jag fyndade några sport-bh och nya raggsockor.

Kom hem runt halv sju, då blev det en snabb dusch och ett ombyte innan jag tog spårvagnen till Jens, ikväll ska vi se nya Harry P igen och mysa ordentligt. Ska nog börja med att hälla upp ett glas vitt medan jag väntar på att killen blir klar i duschen.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar