onsdag 9 november 2011

Something I hate

Hej!
Kom precis hem från en drygt två timmars föreställning med Lennie Norman, min mor hade fribiljetter och frågade om jag ville gå med henne och jag tänkte -varför inte. Det var trevligt och han var rolig.

Sen var det inte lika roligt att svänga runt hörnet Drottningg./Nyg., se 2ans spårvagn stå vid hållplatsen, börja springa för att hinna med och se spårvagnschauffören köra förbi när jag kommit fram till nosen på spårvagnen, och se henne stirra tillbaka på mig medan hon kör. Jag hatar sånt. Tar det nästan personligt. Som tur är går fler turer i närheten så hoppade på en buss några minuter senare. Men ändå. Blev lite ledsen.

Nu ska jag göra något att tugga på, se på Grey's och tänka positiva tankar. Imorgon är jag ledig! Då hörs vi då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar