tisdag 8 november 2011

A day we hopefully soon will forget

Idag är ingen bra dag, inte alls. Ljuspunkten var väl 30 minuters massagen som jag gick på idag. Annars har det inte varit min dag. Och det är inte likt mig, jag minns inte senast jag kände mig så här likgiltig. Åkte runt på jobbet och tänkte på att flera brukar säga att jag alltid åker runt med ett stort leende, frågar mig om jag älskar jobbet så mycket. Då brukar jag tänka att jag bara är glad för att jag är sån. Men inte idag. Förmodligen för att jag sov mindre än 5 timmar inatt. Och ännu större anledning, att jag ätit förskräckligt lite och dåligt. Så jag har lite ont i magen och är lite trött i huvudet och känner mig allmänt, låg. Men man måste väl ha såna dagar också för att uppskatta de bra. Jag är bara ångerfull redan för att jag inte sprider positivitet och glädje vilket jag skulle vilja göra jämt.

Kanske en springtur fastän jag inte orkar, men borde frigöra lite endorfiner, såhär kan vi inte ha det.

Ha det bäst, må gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar