fredag 11 november 2011

I'm longing for breakfast

Frukost är den bästa måltiden, det står jag fast vid. Älskar frukost, skulle kunna äta frukost till alla måltider. Men det om det. Kom precis hem från jobbet, fick skjuts av en snäll kollega som bodde i området. Ska jobba 11-20 imorgon, skönt att komma hem lite tidigare en fredag och hinna ta ett glas vin och njuta av att det är helg. Ska upp halv nio tror jag så jag hinner ta en löptur och äta frukost innan jobbet. När jag börjar klockan 6 på morgonen går jag upp en kvart innan jag ska gå hemifrån, det resulterar i att jag står i köket och hetsäter en macka och slänger i mig yoghurt, min bästa måltid, bara hafsar jag i mig utan njutning. Så ska det ju inte vara.

Hoppas ni har det bra och sover gott.
Vi hörs under helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar