tisdag 22 november 2011

All we can do is keep breathing

Jag känner mig lite tom för tillfället. Har jobbat idag, det gick helt OK, upptäckte en riktigt härlig förbättring från min sida, som sig bör medan man utvecklas. Så var rätt glad där ett tag. Är lite mör i armarna efter alla tunga lyft men sådant går över och snart har jag riktiga muskler att visa upp.

Har träffat Myran idag på en kort fika efter jobbet och det är alltid härligt att få utbyta historier med henne. Sedan blev det en kort promenad med Jens innan jag kom hem och lagade mat i drygt en timma.. Kokade ris, gjorde fläskfilégryta, stekte biffar och sist stekte jag tacofärs, tre matlådor för resterande tre arbetsdagar.

Tänkte ta en kopp té nu och invänta John Blunds magiska pulver. Imorgon väntar en bra onsdag med jobb på dagen och treårsfirande på Asken på kvällen.

Hoppas ni har det bra och myser i höstmörkret.
Ta hand om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar